Kirjoittaja Aihe: Minkä Disneyn elokuvan ostit/sait 3  (Luettu 149911 kertaa)

Poissa Uncia

• *
    • Profiili
Vs: Minkä Disneyn elokuvan ostit/sait 3
« Vastaus #1170 : Torstai 11. Toukokuuta, 2017 klo 23.17.38 »
Viimeisin leffaostokseni taitaa olla Snow White and the Seven Dwarfs - Exclusive Deluxe Video Edition boksi. Olen niin onnellinen tästä löydöstä, sillä mielestäni tämä on todella hieno! Lisäksi boksi on todella hyvässä kunnossa, vhs:t ovat vielä muoveissa ym. :-)

Poissa Uncia

• *
    • Profiili
« Vastaus #1171 : Tiistai 16. Toukokuuta, 2017 klo 20.35.38 »
Tänään saapui torista ostamani Disney-dvd:t. Löysin muutaman hyväkuntoisen elokuvan hyvään hintaan, ja kaikissa on myös slipcover! :) Nämä siis ostin:
Aristokatit
Peter Pan
Kaunotar ja hirviö
Pieni merenneito: Arielin tarina
Helinä-keiju ja suuri keijupelastus

Tässä on paljonkin mielenkiintoista katsottavaa, sillä en ole vielä koskaan nähnyt tuota Helinä-keiju -leffaa, enkä myöskään Arielin tarinaa. Myös Peter Panin ja Aristokattien katsomisesta on vierähtänyt aikaa. Nyt loppuviikosta voisin ainakin jonkun leffan näistä katsastaa. :) Pakko vielä sanoa, että tuossa Kaunotar ja hirviö -elokuvassa näytti takakannen mukaan olevan vaihtoehtoinen aloitusjakso lisämateriaalina, mielenkiintoista!

Poissa Uncia

• *
    • Profiili
« Vastaus #1172 : Torstai 20. Heinäkuuta, 2017 klo 14.51.39 »
Viimeksi olen ostanut Räyhä-Ralf dvd:n o-ring -kansilla, koska kyseinen elokuva puuttui vielä kokonaan klassikkokokoelmastani.

Eilen sain avopuolisolta Vaiana blu-rayn, ja katsoimme sen heti illalla. Olipa mukavaa nähdä tuo leffa nyt omalta kotisohvalta. :) Myös avokki jostain syystä pitää tästä klassikosta tosi paljon.

Poissa Uncia

• *
    • Profiili
« Vastaus #1173 : Torstai 3. Elokuuta, 2017 klo 21.49.09 »
Uusin Disney-ostokseni on boksi, joka sisältää elokuvat: Prinsessa ja sammakko, Tuhkimo ja Kaksin karkuteillä. Tuo on mielestäni kyllä kaunis boksi ja kiva lisäys kokoelmaan, vaikka nuo kaikki leffat minulla jo olikin :D